Oğluşuma Kırlent

  kırlent
Baykuşlu uyku kırlenti yaptım Meleğime…
Bu elişi nasıl bir şey ya kaptırdın mı kendini gidiyorsun 🙂
Yapacak bir sürü projem var 🙂
 
Bu da hayata geçirdiklerimden bir tanesi…
afis_1324774352.
Baykuşlu gece temasını goblen işleme yaptım, etamin daha güzel görünürdü sanırım…
Üzerini çiçekler ve nar çiçeği renginde güpürle renklendirdim.
Son olarak, bebe mavisi kumaşla dikip, boncuk elyafla tamamladım. 
 
Yapmak isteyenler için şablonunu koyuyorum oldukça basit bir örnek, bebelerin odasında da harika duruyor…
kartopu

Ali Kemal sevdi kırlentini bazen ona sarılıp uyuyor  🙂

En güzel teşekkürde bu olsa gerek…

6 thoughts on “Oğluşuma Kırlent

Bir Cevap Yazın

