Mutfak Önlüğü ve Kepi

DSC_7521
 Dikiş işine de el attım 🙂 Evire çevire bir mutfak önlüğü yaptım. Yetmedi oğlum içinde kep yaptım.
 
 Model tamamen doğaçlama.
 DSC_7514 kep
 Yakasını öpücük yaka yaptım kendimce, nedenini pek anlamasamda istediğim kadar dik durmadı yaka. Eteği için  4 cm den,  dörder tane pile yaptım. Kumaşın desenini kapatmamak için cep yapmadım. Bağcıklarını, 8 cm den katlayıp diktim. Boynu içinde aynı şekilde, 2 parçayı  8 cm den katlayıp, uçlarına çıtçıt diktim. Son olarak şu adını hatırlayamadığım pompomlu süslerden, eteğini ve yakasını dönüp tamamladım.
 
dd
Meleğime, kurabiye yapması için giydirdim. O da kepini pek bir sevdi. Ben aşçı oldum deyip gezindi durdu 🙂
5 thoughts on “Mutfak Önlüğü ve Kepi

Bir Cevap Yazın

