İlk Goblenim

İlk goblenimi  bitirdim, vatana millete hayırlı olsun 🙂  Biteli bir hafta oldu, çerçevesini bekliyordu rafta. Dün nihayet çerçeveyle buluştu goblen. 
Bu gobleni Ali Kemal’in odası için yaptım. Seçerken de ilgisini çeken bir karakter olsun istedim. Pamuk prensesi okuduğumuz için utangaç şirini seçtim. İşlemesi çok zevkliydi. 

Beni goblenle tanıştırdığı için Füsun Ablaya çok teşekkür ederim. Onun her postuna ayrı ayrı hayranım. Sizde bakın hayran kalmamak elde değil…

Yeni goblenlerle görüşmek dileğiyle…
Hoşçakalın…
 
8 thoughts on “İlk Goblenim

  1. çok güzel ellinize sağlık .. bende uzun zaman önce çıktı almıştım işlemek için ama bir türlü yapamamıştım sizinkini görünce faliyete geçirme kararı verdim 🙂 teşekkürler ..sevgiler..

Bir Cevap Yazın

