Geri Dönüşüm: Kale


Geçen gün geri dönüşüme eklediğim bu karton kutu ile ne yapsam diye düşünürken, aklıma kale yapmak geldi. Üst kısmını ve pencerelerini keserek çıkardım. Boya kısmını Ali Kemal’le yardımlaşa yaptık. Keçeli kalemle kale görünümü verdikten sonra bayrağı asarak kaleyi tamamladık. Meleğim küçük oyuncaklarını kalesine koyup bahçesine küçük elma ağaçları koyarak oyunun tadını çıkardı.


Geri dönüşüme yeterince önem verdiğimi düşünüyorum. Şunu atmayayım, bunu atmayayım derken yakında evimiz çöp ev olacak 🙂



8 thoughts on “Geri Dönüşüm: Kale

  1. Genelde tüm yaptıklarınıza bakarken ben bunu nasılda atlamışım. Ekim ayında yapmışsınız ama ben yei gördüm. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş.Hem etkinlik hem oyuncak olmuş 🙂

  2. bende bloğunuzu yenş keşfettim geziniyorum,çok beğendim elinize sağlık,sizde benim gibi hiç üşenmeyen annelerdensiniz:)bende oğlumla bu gibi şeyler yaparken çok eğlenirim,birlikte mutlu oluruz hep…

  3. Hoşgeldiniz beğenmenize çok sevindim. Evet yapacağım şey oğlum içinse gece yarısı bile benim için uygun zamandır 🙂 Bende öyle inanılmaz haz alırım yani alırız :)Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

